Wednesday, May 13, 2009

Gambar terindah..


Bismillah..

Entah kenapa dari awal aku menangkap gambar ni,hati rasa sayang sangat. Mungkin kelakar bagi orang lain,tapi dari dulu lagi aku mahu dapatkan gambar dari sudut ini..

Puas kerana mendapatkannya dengan diri sendiri, mungkin ada nilai-nilai semulajadi yang tersendiri. Tapi sebagai jurugambar amatur,banyak lagi yang perlu aku pelajari.

Kuda ni pun macam baik jer,walaupun risau kalau tiba-tiba dia mengamuk,tak tahu nak lari ke mana. Paham-paham saja kaki kuda..

1 comment:

easzasif said...

ai Mr. Saiful..wassup..lama x dgr citer..thank 4 da tulis2 kat blog aku..maafla..da x faam sgt..huh..sorry..sihat ke??

apapun..memang nice la..gambar si kuda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Agama (16) Buku Manual (12) Contengan (93) Destinasi (10) Diari Suami Pencinta (9) Info (9) Sastera (2) Sejarah (6) Semasa (114) Tokoh (16)